Seher2004 Kızlar 7/5 günlüğüm bir şey yiyemiyorum midem yanıyor ara sıra bulantım oluyor başına gelen var mı bu durum ne zamana kadar sürüyor başına gelen var mı
Ardakumsal Seher2004 evet benımde öyle sürekli kahvaltı Yapıorum aksam yemegınde bile Yemek yemek istemıorm yiyemıorm kahvaltıdan Baska
babee1mom Seher2004 bende aynı şekildeyim 8. haftadayım şuan ama hiç iştahım yok bende prilam dr kullanıyorum hiç kusmadım ama mide bulantısı çok fazla hiç iştahım yok hapın çok etkisi var tabi ki kusmamı önlüyor doktoruna bi danış kullanırsan rahatlarsın canım
BetulYolacan Haftada başlayıp 22. Haftada geçti. Prilam Dr kullandım doktorlar oneriyor ve rahatlatıyor da bebeğe zararı yok.