Hazalk92 Nrnsmt gözünüz aydın bacimm 😍 ilk dogum mu ? Ne kadar Doğum sürdü ? Çok heyecanlıyım ayrıca çok korkuyorum 🙄🤗🤗
Nrnsmt Teşekkür ederim kızlar . Evet normal Doğum oldu . Ama iki güne yakın evde sancı çektim hemen gelmedim tavsiyem sizde öyle yapın. Sancınız olunca hep yürüyün oturmayın . Rabbim yardım ediyo Allah'ın izniyle
MiracAlpinveUmutunAnnesi Nrnsmt sancılarınız nasıl geldi biraz bilgi verirmisiniz 😌 bu arada Rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin
Hazalarslan Nrnsmt hayırlı olsun gözünüz aydın darısı başımıza 😍 Normal doğum sanırım benimde doktorum öyle olcak dedi, neler yaşadığınızı paylaşırsanız sevinirim yada deneyimlemenizden önerileriniz varsa alabilir miyim ilk hamileliğim de ☺
Emine_4680 Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin hayırlı çocuk olsun anasına babasına . Devletimize. İnşallah bizde bir nefeste normal doğum yaparız
Merveeatakan Hayirli olsun canım allah saglikla büyütmeyi nasip etsin.epidural aldin mi peki bende normal istiyorum ama epidural kafami karıştırıyor
dilarasrbst Nrnsmt Gözünüz aydınn sağlıkla sıhhatle analı babalı büyüsün melek 😍 Darısı bizleree inşallahh. Bende son ona kadar evde geçirmek istiyorum sancılarımı Allahın izniyleee ve normal doğumu da çok istiyorum insallah öyle oluurr 🙏
BayanBilge Nrnsmt gozunuz aydin 🙂 kizin mi oldu 🙂 bende suan 38+2 yim yeni yili beklesin istiyorum insallah bekler 39 u bizimkide 😂