Ya kızlar bu benim 3.gebelik hepsi sezaryan sancım hiç kendiliğinden başlamadı ilk doğumda suni aldım neyse şöyle özet geçmek gerekirse 2 gündür belde bir ağrım var aynı zamanda kasıklarımda adet olucakmışım gibi geçmeyen bi tuaf ağrı var suni sancı takıldığında sancılarım ilk oluşmaya başladığında böyle olmuştu sanki die hatırlıyorum ama emin de değilim normalde dakikada bir falan muhanbeti varya onu hiç anlamıyorum ki zaten dakikada gelen bi ağrı değil sürekli var ağrı geçmiyor sağa yatıyorum sola yatıyorum yok geçmiyor yürüyorum bu sefer özel bölgem acıyor bu acıma zaten 24lü haftalardan beri var ama şimdi bu kız ne yapsın😂yaşadığım şey sancımı yalancı sancımı 2gündür belirti takip etmeye çalışıyorum ama ne bi nişandır kandır falan su gelmesidir bunlar yok sadece belimden vuran kasıklarda bi adet sancısı bunu yazmaya başlarkende bebeğim hareket etti o an bi karnımda sertleşme oluştu bu doğumla alakalı diye biliyordum ama tek seferlik oldu şuanlık acile gitsem mi diye düşünüyorum devlete gidiyorum hiç ilgilenmiyorlar ciddiye almıyor acil bölümü 2 gün sonra randevum var ama peşpeşe sezaryan dolayı eğer sancıysa beklemesem mi diye düşünüyorum çıldırmak üzereyim resmen akıl fikir verin bana nolur