Htc123yy Kızlar kaçıncı haftada başladınız yemeye ,ben çok seviyorum ama 34 haftadayım doğumu tetikler diye yiyemiyorum ramazandan beri yiyeceğim anı bekliyorum 😂
Busbus03 Htc123yy bana doktor yanlış bilgi dedi ben sorup yedim 38+4 deyim 1 aydır hurma yiyorum deli gibi 😂
btlbsr Htc123yy ben şeker niyetine gebeliğimin başımdan beri yiyorum birde ramazana denk gelince hiç bırakmadım. Tabi düzenli değil iki günde bir filan. 34.hafta kontrolümde doktor yürüyüşleri sıklaştır günde 5 tane hurma ye bir bardak da ada çayı iç dedi. Doktorunuza danışın bence sizde.
Irnasatka Htc123yy 32. Yada 33. Haftada başladım günde 10 tane falan yiyorum 37. Haftadayız ne gelen var giden ağrı sancı hiç bişey yok 🤣