Sezh Catlatma iynesi oldum 15temmuzda.Bugun 3cu gunum.yorgunluk var uzerimde sanki..14gun cabuk gecsede bilsem .catlama iynesi olupda yumurtasi catlamayan oluyomu
excitedmom- Sezh benimde 5. Günüm bugün. Ben bı kaç yerde okumuştum çatlatma ignesi vurulmasına rağmen yumurtası çatlamayan da olabiliyormuş
Aynurbult Sezh Bende 15 temmuzda sabah 10 buçuk gibi oldum doktorum cumartesi saat 7 8 9 gibi olursa daha etkin olacağını söyledi bakalım hayırlısı beklemek çok zor…
Sezh excitedmom- ben her ihtimale havuc suyuda ictim .yarin ultrasonda bakicam catladimi diye.iliski hangi sıklıkla olmalı?
Sezh excitedmom- evet ilk defa oldu. Gecen ay kist olmusdu catlamamişdı. Şimdi ovulyasyon testı yaptım ıkısıde koyu cıktı.ıgneden qalıba .catlamayı testle bılmeyız bu durumda
excitedmom- Sezh iğne ovulasyon testini çift çizgi çıkarır mı ki sanmıyorum ya catlama olmuştur büyük ihtimalle