Kızlar bugün 38 haftalık olduk salı günü kontrolümüz var planlı sezeryan olacağım yani büyük ihtimalle salı günü gün verecek doktorumuz agdayi gitmeden mi yaptırmalıyım yoksa gün verince verdiği güne göre mi yaptirmaliyim alttan muayene yapar mı yapmaz mı bilemedim ya bilen varsa bilgi verir misiniz