Merhabalar ilk gebeliğim kafam karışık 10 lu hastane çıkışı mı almak gerekiyor 5 li mi kac adet almalıyım napmalıyım yani bakıyorum 10lu hastane çıkışlarında gereksiz şeylerde var sanırım fazla yani , battanıye ekstra cok oldu bizde o acıdan 10lu almama gerek var mı bilemedim.İsimli tulum aldım şapka ve eldiveniyle birlikte zaten ama battanıyesı yok ayrıyetten battaniye cok sizce napayım