Beybiik Kızlar zayıfladıkça sezeryan göbeği gidiyormu benim baya kaldı da merak ediyorum gebelikte 20 kilo aldım şu an 65im zayıflamak istiyorum.
Fadmet Beybiik benim aldığım kilonun yarısı duruyor hala. Bence göbek içinde kilo içinde muhakkak sporla desteklemek gerekiyor
Gorkeminannesi Beybiik 45le hamile kalıp 65le doğurmuştum bi sene içinde göbek de gitti kilolar da ama bi sene sürdü diyet flan yapmadim
Vicibici Beybiik Bu durum biraz da vücut yapına bağlı. Çok yumuşak ve gevşek mi normalde? Sezeryan göbeği diye bişeye inanmıyorum yaşamadım bilmiyorum fakat zayıflarken collagen kullanımı, spor yapmak fakat ağırlıkla beraber yapılması kas kaybını en aza indirmek ve mümkün olduğunca yağ kütlesinden kaybetmek gerekiyor.
Beybiik Fadmet bende aynı sekildeyim ama çok gevşedi vücudum sıkılaşması gerekiyor belki zayıfladıkça biraz gider diye düşünüyorum o yüzden eski formuna dönen varmı merak ediyorum
[silindi] Beybiik sarkan yer varsa eger zayifladikca daha da sarkar. Bu yuzden sporla birlikte vucudunuzdaki yagdan kilo verirseniz sarkma olmadan zayıflarsınız. Egzersiz olmadan guzellik olmuyor maalesef🥰🥰
Fadmet Beybiik burda çok okudum eski formuna hemen döneni. Ben zayıf hamile kaldım 15 kilo falan aldım ama yarısı hala duruyor. Veren nasıl veriyor şaştım kaldım. Spor yapmak kesinlikle şart bence. Yaptım bi gün ama ertesi gün dikişlerim çok ağrıyınca bir daha cesaret edemedim. Nasıl gidecek bu kilolar bu göbek bilmiyorum
Beybiik [silindi] sarkan yer olmamı aşırı derecede vücudum bozuldu ya psikolojim bozulacak taka taka göğüslerim çok sarktı bı şekilde toparlamam gerekiyor
[silindi] Beybiik toplarsiniz endise etmeyin zaman ayirabilirseniz eger, her sey istediginiz sekilde ilerler maalesef spor buyuk bir zaman istiyor 15-20dk ile olmuyor, hepimiz ayni sureclerdeyiz ya da onlardan geciyoruz umarim basarabiliriz 🥰🥰🙏🏼
Beybiik Vicibici var canım var o sezeryan göbeği ben normalde zayıftım gebe kaldım sezeryan oldum bildiğin göbeğimde o şişlik kısmım belli şu anda bide yuvarlak 😅
Gorkeminannesi Beybiik gider gider dert etmeyin bebis peşinden koşturmaya başlayınca guzel spor yapmis oluyosunuz😅