Taila Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ♥️ İyi düşünelim iyi olsun inşallah. Benim ilk gebeliğim, tüp bebekle oldu. Ben de hep endişe ediyorum iyi düşünmeye çalışıyorum. Rabbime emanet yavrularımız. Bir öncekinde neden kalbi durmuş canım? :( Bir de nasıl anladınız, bir belirti oldu mu?