tomurcukannesi Evet ben. Özellikle gece yatınca bulanmaya başladı ki tüm hamileliğim boyunca hiç yaşamamıştım bulantı
Ss1 tomurcukannesi bende öleyim gebeliğin ilk zamanları hiç midem bulanmadı su an altı üst oldum. Rahim açıldıkça mide bulanır deniyor sizde hiç açıklık var mı?
Ss1 tomurcukannesi benim de 2cm kadar vardı perşembe bakalım hangimiz önce doğuracak ben çok farklı hissediyorum niyeyse🙈 tam 38 hastalığım siz kaç haftaliksinz