Yagmurrr_ Duş aldım bugün üzerimi giyindim neyse sonra baktım su bindiğin biraz geldi ıslattı yani çamaşırı sonrasında şeffaf akinti oldu tedirgin oldum neyin nesi 24. Haftadayim daha çok erken yani bunların olması icin
wisesmom Yagmurrr_ bende de aynı şey olmuştu sordum. Su geldiğinde azar azar gelse bile daha akıntıdan daha çok miktarda oluyormuş. Bacaklardan akacak şekilde.
1anne2bebe Yagmurrr_ bende benzer bi şikayetle gitmiştim alttan muayene oldum bol miktarda akıntı olduğunu söyledi doktor. Yada israr kaçırıyor olabilirsiniz kaslar dolayısıyla korkulacak bişey yoktur merak etmeyin ☺️
Furkanvedadininannesi Yagmurrr_ canım benim ikinci doğumum olucak Allahın izniyle . Ve o su akıntıya göre daha sıcak oluyo güneş altında beklemiş su yada arabada unuttuğun su gibi ılık oluyor elinin dayanacağı ılıklıkda. Eğer öyle değilse endişelenme benimde ara ara su gibi aniden akıntı geliyo senin anlattığın gibi.
__Leylaaa aysun_4816 ahahha aynı şekil bende 😀 Ya ıslaklık var diyorum acaba suyu mu ama sanırım o ambiyo sıvısı biraz farklı bir sıcaklıık veriyormuş diye duydum
AysuL aysun_4816 bende de ter sorunu var artık onu da suysa artık sonrasında oluk oluk akacagi için illa anlarız diye düşünüyorum 😊 tam 38 mi
Mtzkuzum aysun_4816 anlaşılıyor canım için boşalıyormuş gibi oluyor tutamıyorsun. Bende 40. hafta olmuş doğmadı hastanedeyim suyum geldi hemşireye dedim suyum geldi yok altına kaçırmışsınız diye hayır su diyorum sonra bir kontrol etti suyum gelmiş atar topar doğuma gittim
Annecik02 __Leylaaa evet suyunuz gelse anlarsınız ılık la sıcak arası bı su ve böyle sanırsın 2 3 bardak su dökülüyor gibi oluyo çamaşır islatmayi geç ayakkabınıza kadar dolabilcek derecede🤣 benim suyum gelmedi doktor kendisi açtı keseyi sıcak su süzüldü bildiğiniz .🤦🤭🤭
teachering06 24+4teyim aynı durum bendede var, çamaşırım ıslanıyor, belim ve bacaklarımda da ağrı oluyor