Elo211 Merhaba kizlar gecen ay hamilemiyim degilmiyim diye 2 post açtım ama malesef regl oldm bugun reglmn son günü doğrusu her ay düzensiz iliski ve gecen ay cok ağır iş yaptım.Folik asit aliyorum ve Bu ay düzenli ilişki denicem insallah olur çünkü her ay biraz daha piskolojim bozulmaya basladi. Varmi acaba gebe kalmak icin yemek gereken seyler veya önerileriniz 😘😘♥️
Kubgkm Elo211 ben kendi tecrübemi yazayım. 6 yıl uğraştık her şeyi denedik son 1 yılda eşim sigarayı bıraktı sağlıklı beslendi her gün süt içti kuruyemiş yedi dışardan yemeyi abur cuburu bıraktı aklına gelen bütün sağlıklı yiyecekleri yedi çok şükür 1 haftanın içinde hamile kaldım 6 yıl her yolu denedik denedik 1 haftada hamile kaldım şuan 28 haftalık hamileyim nasıl 1 hafta diye düşüneceksin eşim izne gelmişti adetime denk geldi sonra adetim bitti 1 hafta yanımda kaldı o arada oldu 😊
Deletedmom727272 Elo211 eşle beraber sigara alkol varsa bırakın, sebze ağırlıklı beslenin ve erkekler için bitter çikolata öneriyorlar o olabilir. Ama en temel şey stres seviyenizi olabildiğince düşürün ve çocuk yapıcaz yapıcaz diye görevden ziyade istediğiniz için birliktelik yaşayın.
misslavinia1 Yumurtlama zamanını takip et o gün iliskiye gir İlişkiden sonra kalkma belinin altina yastik koy ayagini yukariya kaldır yarim saat öylece kal Benimde o şekilde tuttu ondan önce 3 4 defa kimyasal gebelik gecirdim şuan 18+5 haftalik hamileym
Elo211 misslavinia1 saglikla alirsin ins kucağına darisi basima. Bu ay duzenli iliski denicem bide bende hafif yumurta tembelligi var dedi doktor ama ilaç yazmadi yani az biseymis hic olmicak piskolojisine girdim
GUNESDUNYA Canim menim reql kac gundem bir onu her ay kayd et.reqlin tam ortasi yumurtlama gunu oluyor.yumurtlama olanda sarimsi beyaz akinti geliyor .o aralar iliskiye girseniz bebek olacaq.ozel proqramlar var onu takib et.orada yumurtlama gunu hansi gun yuksek.orada baxib bebek yapa bilirsiniz…reql takibi …yumurtlama takibi uyqulamasi indir.oradan takib et…yumurtlamadan 2 once ve sonrasi daha cok sansin var…eger ayni gunu tutdura bilersen ne mutlu sana…gun asiri iliskiye girseniz.bebek sahibi ola bilirsiniz insallah…
misslavinia1 Elo211 darısı basina olsun insallah bende evlendikten 8 ay sonra hamile kaldim hic olmicak sanıyordum bastan beri istiyorduk Allah’ın isine hic belli olmaz her zmn dua ederken allahim hayirlisini ver hayırlıysa ver hayirsizsa verme dedim herseyin bir zamani var sen fazla kafana takma akışına birak hep allahtan hayirlisini iste
Dlnsmsek06 Elo211 valla 43 yaşındaki tanıdığım bir abla ilk denemesinde hamile kaldı denemeye deger bence
aysun_4816 Vallahi birincisi su testlerle zaman harcama , ikincisi çocuğa odaklanarak ilişkiye girme , üçüncüsü gece ilişki sabah duş , dördüncüsü de zeytinyağli incir kürü . Benim faydasını gördüklerim bunlar.
Elo211 Kubgkm yaa ne güzel hayırlı uğurlu olsun ♥️ ama benim esim hayatta sigarayı bırakmaz ama beslenmeye özen göstericem 😘
Zeyfat17 Elo211 bşr kere stres en büyük düşman sıfır stres olması lazım kafanızdan bebek düşüncesini atın başka şeylerle uğraşın bozuk psikoloji ile hayatta olmaz