Behiye89 tazecikannee ben kendimden yola çıkarak söyleyeyim ilk denememizdi yas faktörü sebebi ve kurallar çerçevesinde tek embriyo transfer ediyoruz dediler. 35 yaş üstü olunca çift embriyo koyuluyor. Yada 2.denemede
ozge2306 tazecikannee yaş sınırı var. Devlet yasak koydu 2 embriyo konursa tespit edilirse doktorlara uyarı geliyor. Ama bazı doktorlar önemsemiyor iki de üç de koyuyorlar