Burcu0707 Heryerde değil sadece kendi postumda var 😊 Başka biryere atmadım testimi. Diğer yerlerde gördükleriniz arkadaşların testlerini filtre yapıp attım bence gözüküyor diye. Benim testlerim değil yani. Ama olsada sorun yok bence herkes atıyor soruyor benimde ilk gebelik denemem ilk heyecanım normal değil mi sorsamda, daha önce bukadar silik görüp hamile olan arkadaşlar var onların tecrübelerinden yararlanmak için soruyorum. Reglim geçmeden de kan vermek istemiyorum doktorları boş yere meşgul etmemek için..