Yagmurrr98 onu içmeye korkarsan ne yazık ki bulantıların geçene kadar seni biraz zorlucak. Doktor bebege zararlı olan birseyi asla vermez ben cok kötü durumdaydım o bile fayda etmiyordu yanlıs alıyormusum geceleri iki tane birden içiyosun yatmadan aç karnına dedi cok iyi geldi. 10. Haftadan sonra rahatlama oluyor suan 12 haftalık olmak üzereyiz baya baya hafifledi koku hassasiyetim devam ama mide bulantım yok denecek kadar az sizinde gecicek hiç merak etmeyin bende hala biran önce bitsin diye dua ediyorum. Bn hem hap içip hem serum takviyesi alıyorum o kadar kötüyüm korkmayın hapı içmekten