Ezonusss Kızlar alt bölgemde batma hissediyorum çok afedersiniz arka bölgeme kadar bazen çok şiddetleniyor 27. Haftadayım yaşayan oldu mu bu durumu
96esra Ezonusss cok normal bisi bebek hareket ettikce sinir uçlarına dokunuyor ve batma oluyor. Benimde o zamanlarda başlamıştı ara ara tabi şimdi 40 haftaligim tabi sürekli bu durumu yaşıyorum
aysun_4816 Ağır kaldırmistim bir keresinde yaşadım sorunu acile.gittim.serum verdi sonra takviye ilaç yazdı on gün yattım dinlendim evde geçti
akngmzkrbck Ya benimde iki gündür sağ tarafında kasiklarimin altına doğru batma yanma oluyor ara ara sonra geçiyor 23 haftalıgiz sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah da bunları bir şekilde çekeceğiz 🤲🏻