Usnac1995 ya bana da ablam çok kullanışlı aş demişti ilk bebekte aldım hiç yatmak istemedi boşa etrafta gezindi o ana kucağı 😅 sonra ikinci çocukta kullanım dedim o da yatmadı en son verdim başkasına. O yüzden dedim ya başkasının çok iyi dediği bizim bebeğimizde çok gereksiz olabiliyor. 🤭🤭🤭