Aytiii reflü yatağı çok gereksiz bence , babynest denen olay çok gereksiz ama tabi kişiye göre değişir. Başkası fayda görmüştür ben görmedim. Sonra teavel sistem Bebek Arabası gereksiz, sonra ana dizi mi kucağımı ne deniyor o gereksiz. Şu devirde en çok gereken bez 😅tüm paranızı beze yatırın tanesi olmuş 2 TL 🧟