Tubamommy doktora ve hastaneye göre değişiyor sanırım tam bilemiyorum ama bende devlete gidiyorum 41+3olduk agrilarim sancilarim var bebekte kanalda ama açılmam yok salı gününe kadar bekletiyorlar şuan yani 42haftalik olucam o zamana kadar kendi gelmezse suni verirler bana olmadı sezeryan 2. Dogumum bu arada