Ebrulimomm Bende 25. Haftada yaptırdım bende şeker çıktı, simdi 1,5 aydır diyet uyguluyorm zor oluyor ama mecbur bebeğim için katlanmak zorundayım.
Banada doktor önerdi bende yaptırdım simdi yaptırmasam bende şeker olup olmadığını bilmeyecektim ,bide benim iştahım aşırı derecede artmıştı farketmesem şeker olduğunu habire yiyecektim suyum cogalacakti ve icerde bebegi şişirecektim, iyi ki de yaptırdım diyorum. Eğer şeker yüklemesi yaptırmak istemesen de açlık tokluk şekerini ölçtürsende olur canim , devlet hastanelerinde dahiliye bölümü de yapıyor bende orda yükleme yaptırmistm.