poncikella99 Merhaba hanimlar 8 haftalik gebeyim kanama alanim varmis yatak istirahatindeyim ama fazla gulmek, gerinmek, hapsuruk gibi seylerin zarari olur mu bilen var mi
benimmdunyamm poncikella99 hapsirmamaya dikkat et ben hapsirinca ağrı saplanıyordu birşeye uzanma ayağınin altına yastık koy uzan ben de vardı ilaç bile vermedi doktor ilaçsız geçti dinlenmeyle
melikenehir poncikella99 bende var yarın kontrolüm var bakalim hala var mi gecmis mi merak ediyorum ilaçta vermemişti bol su icmemi ve sürekli yatmami söylemişti kanama olmasada zaten ilk aylarda uzanmak eğilmek gerinmek iyi degil
Seva_aa poncikella99 acaba nasil oldun canim bugun 6+5 kalp atisi duydum ama kanama alanim var cok korkuyorum
Gzmslmz poncikella99 bende de vardi10. Haftamdan 13. Haftama kadar devam etti progestan kullaniyordum gunde 2 kez hic canini sıkma ayaginin altina yastik koy gerinmemeye calis endiselenme birde saglikla gelsin minik🌸
poncikella99 benimmdunyamm progestan kullaniyorum simdi bide 2 kez prolutun depot verdi doktor senin kac haftada gecti
poncikella99 melikenehir insallah gecmistir doktor bana 13.haftaya kadar devam edebilir dedi 1bucuk hafta sonra tekrar randevum var
Aleyna9861 benimmdunyamm benim de perşembeden beri kanamam var 6+3 deyim progestan sabah akşam kullanıyorum 3 günde bir iğne ama yine az az oluyorum bu kanama ne kadar sürdü sizde
benimmdunyamm Aleyna9861 benden hiç alttan kanama gelmedi bir kere kahverengi bir leke gelmişti zaten ertesi gün kontrolüm vardı gittiğimde doktor kanama alanın var dedi yat dinlen dedi geçer dedi ilaç falan başlamadı 2 hafta sonra kontrole gittiğimde gecmisti
poncikella99 Seva_aa gecmis olsun canim biz 11+2 olduk akintim iyice sari rengine dondu 13.haftaya kadar olabilir dedi ama hic korkma ben boyle olduktan sonra arastirdim ki bi cok gebelikte olabiliyor ve kesenin disinda oldugu icin de bebege bir zarari yok ama yatmaya devam ediyorum ben sen nasilsin
Seva_aa poncikella99 ah masAllah sali benimde kontrolum var kanamam suan durdu gibi dinleniyorum bakalim nolucak
poncikella99 Seva_aa insallah kanama alanin da kaybolmustur Rabbim saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin🥰
poncikella99 Gzmslmz ben de hem progestan kapsul hem igne kullaniyorum ilk baslarda istemsizce sabahlari geriniyodum agri oluyodu simdi alistim galiba tutuyorum amin insallah saglikla kavusuruz bebislerimize❤️
T_tor Merhaba hanımlar 8+6 benim de bu sabah lavaboya gittim ve pembe bir akıntı kan dicem ama tam da değil. Ağla ağla doktora koştum tabi. Doktor baktı kesenin dışında altta küçük bir kanama alanı var dedi. Bebek sağlıklı kalp atışı duydum rahatladım. Progrestan atıyordum zaten aynen devam dedi. Ay nasıl korktum anlatamam. Kahverengine döndü baya az leke şu an. Sizi çok iyi anlıyorum yani 😥 bu stresler bizi yoracak baya.
poncikella99 T_tor bebek ve kese buyudukce kanama alani da geccek dedi doktor stres yapmadan sabirla bekleyelim insallah bir an once kaybolur🤲