Elif_emrah Plesentam aşağıda duruyor şiddetli kanamaya sebep oldu erken doğum riski var dinlenip bekliyorum inşallah zamanında dogar bebeğim.boyle bir durumla karşılaşan var mi😔😔😔
Pcoslubiranne Elif_emrah ne kadar kanamaniz.oldu benim basindan.beri lekelenmwm vardi 23 haftada yukari cikti sukur plesentam.Hepsimfe de yatisim yapildi lekem gecene.kadar. doktorum 1 ped dolusu kanaman olursa korkariz demisti. Hic bir is yapmayin sadece yatin. Ikinmak bile.yasak zor.zamanlar gecirdim.insallah sizinki de duzelirm
Minianne04 Elif_emrah aynısını bende yaşıyorum şuan bi anda şiddetli kanama atağı geçirdim 6 gün hastanede yattım kanamam durdu eve geldim ama hala lekeler bitmedi arada kırmızıya dönüyo çok korkuyorum 😨
MG2357 Çok geçmiş olsun,benim de plasenta previa 25 haftalığım. Kanamam olmadı ama dinleniyorum. Burdan okuduğum kadarıyla bir çoğu kanama olsa dahi dinlenip zamanında doğurabilmiş. Panik olmayın Allah şifa versin inşallah..
Elif_emrah MG2357 benim 2 hafta önce olan kontrolünde asagida olduğu söylendi ama dinlen falan gibi bir uyarı olmadi bende normal olarak devam ettim ama dün çok şiddetli kanama ile hastaneye kaldırıldı.Suan durdu cok şükür
Elif_emrah Dün çok yoğun kanamam oldu şuan hastanedeyim kanama durdu bekliyoruz umarım vaktinden önce olmaz doktor bu şekilde devam ederse çok iyi bebeği erken almak zorunda kalmayız dedi.
MG2357 Elif_emrah benim 18.haftadan itibaren dendi. Ama yukarı çıkmadı. Bu süre içinde ağır iş yapma bol su iç ve dinlen dedi. Sen e su iç bolca,geçmiş olsun.. erken olmayacak inşallah,içini ferah tut..
Elif_emrah MG2357 Amin inşallah hastanede yatıyorum şuan. Kanamam durdu bekliyorum zamanında dogar umarım.
Elif_emrah Minianne04 bende ayni şekilde bekliyorum kanama olursa alacaklar bebeğimi erken doğum olsun istemiyorum 😭😢
Minianne04 Elif_emrah korkma benim kanamam da çok şiddetliydi stres daha çok kanama yapıyo mutfaktan banyoya gidene kadar göl olmuştu heryer şoka girdik eşimle napıcamızı şaşırdık
Elif_emrah Minianne04 çok geçmiş olsun umarım bir daha yaşamayız aynı şeyler yaşamışız ama çok zor bir durum 🙁