Deniz2961 Kizlar yumoş kullniyordum çokta memnunum ama artık çok pahalı özellikle nevreismlerinde çok kullnyrum yikiyip kaldırırken var mı szn kullunup memnm.kaldiginzi uygun yumuşatci markası
Azizinannesi2 Deniz2961 yumos lilyum kullanıyorum biraz pahalı ama bu market alışverişİn de tek gitmişti bingo soft kuzum kokusu almış o da çok güzel ve kalıcıgi gayet iyi
Canpolat Deniz2961 Canım bende bunu kullanıyorum baya baya etkili kokusu yumuşatıcı takıntım var çamaşır katlarken koklarım hep kokuyor mu diye bunu kullanıyordum aşırı güzel kokuyordu 😀
Yanne Deniz2961 bingo üstünde erkek bebek olan mükemmel kalıcılık her evime gelen soruyor dışarda bile kıyafetlerimde kokuyor 😂 ama tabi o da zamlandı
Allahkahretmesin1 Deniz2961 ABC bin pembe kutulu olanı aşırı güzel kokuyor güllü sanırım ama gül kokusu gibi değil o kokudan nefret eden ben buna ayrıca bayıldım dolabını açtığım an mis gibi yumuşatıcı kokusu geliyor ,😍
_ozlmm Deniz2961 benim bi arkadaşım var mintax pembe olanı kullanıyor çok memnun bahar temizliği diye geçiyor 23 TL falan onun kokusunun güzel ve kalıcı olduğunu söylemişti vernelin gülün büyüsü ile hemen hemen aynıymış kokusu