Benim 13-14 hafta ile kesilmişti bulantılarım koku hassasiyeti geçtiği için bence beni o tetikliyordu yemek yapmak işkenceydi. Mide bulantısı geçince yemek konusuda normale döndü. Ama her gene aynı olamayabiliyor umarım sizinde çok sürmez bulantılarınız 🙏🏼