DilaraNefes Kızlar kendimi çok kötü hissediyorum ya bu ne her yerim ağrıyo gören dicek 8 9 aylık hamile neden böyle ağrıyo her yerim karnıma sancı vuruyo kasıklarım ağrıyo yaşayan varmı böyle sürekli sürekli aynı yarım insan gibiyim ya
HalisEbruoban DilaraNefes canim bazen 12 bazende 14 haftaya kadar devam ediyo normal hicbisey yapmak istemiyosun hep uyumak istiyosun ben ikinci bebegime hamileyim ondan biliyorum
Sebahat42 DilaraNefes yanlız deilsın cnm bende 13 haftalık hamileyım ama kendımı hiç dinç hissedemıyorum evın içinde resmen zorluyorum kendımı yatmamak için.yatınca daha bi kötü oluyorum yatmasam olmuyo napıcagımı şaşırdım inankı inş gecicek bu durumda
DilaraNefes Valla kızlar bilmiyorum ama İnan’ın çok zor ya canım çok yanıyo ayağa kalkıyorum sancı vuruyo oturuyorum kramp giriyo cidden normal mi değil mi anlamadım
UcanHamile Doktoruma aynı şeyi söyledim. Bebek artık kemiklerin arkasından cıktı oraya yerleşiyor demisti