Arvenveannesi burcubc benim de azalmıştı. Ama bu haftalarda olabiliyormuş. Azalıp tekrar gelebiliyormuş.
Pijamaskeliler burcubc benimde 3 kaybim var bu 4.gebelik bunda baştan beri bisi yok diğerlerinde ogururdum çıkaramazdim bende korkuyorum en son 8 de gordum 11 haftaya girdim çarşamba kontol 3 gündür bacağım da ağrıyor 🤦♀️