Hanifeky sürekli yasadigim bir durum kaşıntı içeride mantar oluşuyor fitil ve hap kullanıyorum hemen geciyo 39 haftalikken vajinal muanede mantar olduğunu farketti dr bu yüzden sezeryan oldum normal doğumda bebeğe geçiyormuş sizde muane olun bir an önce geçmiş olsun🌸