Kızlar ben isimlilerden hoşlanmıyorum. Şöyle daha soft renkler olan hastane çıkışı bulabilen var mı. Civildekileri de hiç beğenmedim. E bebektekilerin de kalitesi kötü . Ne bekliyosun demeyin güzel olsun istiyorum:) var mı alıp memnun kalan yardımcı olur musunjz