istanbulluanne benimde esim evde degildi. Sirnakta yasiyoruz zaten bi hastane var. Dedim ki belim oyle agriyoki acaba gitsem mi acile diye. Sonra dedim bu acildekiler demesinler sen bel agrisi icin mi geldin diye 😓it gibi azarliyorlar. İki uc saat o odadan o odaya attim kendimi. Hungur hungur agladim valla dayanamadim iki saat cektim ama inan dayanamadim. İki buklum komsumla gittim acile. Serum falan bagladilar gecmedi agri zaman gectikce daha beter etti beni. İdrarimda kan cikti diye dogumhaneye aldilar acilmam baslamisti. Yenidogan unitesi yok diye beni batmana yolladilar 112 ile. Esimde bende şok olduk. Ben bel agrisi yuzunden beni azarlarlar diye beklerken meger bobreklerim bebegi etkilemiste doguma suruklemis. Aptal doktorum az kalsin sezeryanla 28 de bebegimi alcakti benden😭😭😭cok sukur bu gunlerime cok sukur. Bu arada ameliyat oldum bobreklerimden