Tuke bu konuyla ilgili post gördükçe yazıyorum çünkü insan bilmediği için çok korkuyor ve bilgi almak istiyor.İnternette bir sürü korkutucu şeyler yazıyor,asla araştırmayın ordan.Bende 6 yıl önce 37+6 da aynı sebeple sezeryan oldum hiç korkulacak bir durum yok hamileligimde çok rahat geçti hiç kanama yaşamadım.Özel hastanede doğum yaptım kabul etmeyiz vs demediler gayet herkesin gibi normal bir sezeryan doğum ve sonrası yaşadım içiniz rahat olsun ağır kaldırmayın uzun yürüyüş yapmayın ve ilişki yasak bunlara dikkat etmek gerekiyor sadece onun dışında ben günlük yaşantıma devam ettim hamilelikte hatta son zamanlarda büyük temizliğimi bile kendim yapmıştım yardım edecek kimsem olmadığı için