Kızlar ben adete 5 gün varken bir yaptım silik bi çizgi çıktı ama emin olamadım 3 gün kala tekrar yaptım birşey çıkmadı 2 gün kala bir daha yaptım sanki silik var yok gibi bir çizgi vardı herhlde yok dedim şimdi bugün gecikmenin 5. Günü ben testi ne zamn yapayım var mıdır varsa çıkar mı