Ebrugokbak3502 Kızlar bişey sorcam bana yardımcı olurmusunuz ben izmire tatıle geldım normalde fransada yasıyorum 17 haftalık hamıleyım ben dun kemeraltına gıttım ekemk arası sardalya ve ayran içtim tabı benı le bırlıkte gorumcemde ogluda yedı oglu 3 yaşında sonra gezıdk portakal suyu falan içtik eve geldık gece 1 den smra benım mıgdem bulandı ve ben kustum hafıf de cırcır olmusum ama şuan cır cır yok bugun sabahladım yarım saate 1 yada 1 saate bır sureklı cıkarıyodm bu zehırlenme değil deme ama şuan hıc bırı yok bebege zarar vermez inşallah dimi
Zeynepppdyg Ebrugokbak3502 sardalya yağlı bir balık ondanda olmuş olabilir ama ihmal etmeyin doktora gidin
Ebrugokbak3502 HafsaMeyra walla dün içtim canım ya şuan iyigim maa bişeyim yok tek duam bebegımın saglıklı olması suan gercekten 😪
Ebrugokbak3502 HafsaMeyra walla dün içtim canım ya şuan iyigim maa bişeyim yok tek duam bebegımın saglıklı olması suan gercekten 😪
4cocukannesi Ebrugokbak3502 canım yarına daha kaç saat var için rahat etmeyip burda bize soruyorsun herhangi bir hastanede acile gidebilirsin en azından için rahat olur
marnus Ben de 8haftalık hamileyken filanzehirlenmiştim. Sürekli kusma,karın ağrısı, ishal vardı. Korkup dr a gitmiştim çok şükür sıkıntı olmadı. Eşim evde serum takmıştı öyle toparlanmıştım. İçiniz rahat etsin diye gidin dr a
Ebrugokbak3502 @marnus canım yarın gidicem ozele allahın izniyle bişey olmaz inşallah rabbım hepimize bebişlerimiizi kucagımıza almayı nasip etsın inşallah cıkarmasaydım belkı kotu olabılır dı ama allahtan cıkardm ben de dun senın gibi oldm canım gece 1 de tuttu sabah 5 şe kadar sonra duzeldım duan ne ishal var ne kusma nede karın agrısı Rabbım saglıklı Bı skeılde kucagımıza almayı nasip etsın