Kızlar selamlar herkese, dün detaylı ultrasonum vardı 21+3 haftalığım. Bebeğimin sağlığı iyi çok şükür her şey yolunda ama doktor plesantanın rahim ağzını kapadığını söyleyip plesenta previa teşhisi koydu. Şimdiye kadar hiç bir şikayetim yoktu. İlişkiye vs dikkat et kanama olursa doktora git dedi. Biraz araştırınca çok korktum, erken doğum riski, rahmin alınması gibi durumlar olabiliyormuş. Benim gibi olup da sonradan plesantası yukarı çıkan var mıdır acaba?