GoktugAlp inan hiç bilmiyorum bundan önceki gebeliğimde ikizlerimden biri aşyagıdaydı Bi hafta durdu erken doğumum oldu suyu gelmişti acılmam vardı 23 haftada geldi 13gün yaşadılar kaybettim ama bunda bu da aşya gıda buna da normal dediler bende korkuyorum ama elden de bişey gelmiyor cıkarlar inşallah