Buraya yazacağım aklıma gelmezdi , 41+2 olmamıza rağmen açılmam yok ama sancılarım vardı perşembe günü acile gittik yatışımı verdiler alttan bi şey yerleştirdiler gelen giden afedersiniz parmağını koyup ölçüyordu sancım gittikçe artmaya başladı agılmam hala 1 cm di neyse o gece öyle acıyla geçti diğer gün 12 de suni sancı verdiler saat 5 e kadar ama öyle sancım varki bağırıyorum çağırıyorum saçımı cekiyorum allahım aklıma geldikçe sen yardım ettin diyorum çok zor kızlar ben çok çok zorlandım neyse işte ben bağırdıkça ıkınıyormuşum bebeğimin kafası şişmiş geldiler tekrar baktılar 8 cm olmuştu yine gittiler yarına anca doğurur dediler bende makat oturup ıkınmaya başladım akşama kadar dayanamazdım derken bebeğin kafasını hissetim çığlık attım neyse ebem geldi acil hemen odada doğurdum doğumum 15 dk sürdü oğlumu gördüm o an çok rahatlamıştım 6 dikiş ile bitti derken kanamam oldu su gibi boşalıyor ben hissetmiyorum neyse doktor geldi bi baktım 15 doktor toplanmış meğer içimde bşşy unutmuşlar ameliyat olmam gerekiyor dediler neyse tekrar açıldı dikişler 1saate öyle bi ameliyat geçirdim ben çok çok cektim 4 gündür hastanedeyim tutunmama tek sebeb gözlerini açıp bana bakan şuanki oğluma baglıyorum . Kesinlikle korkunçtu