Ecenazz kucukcekmece kanuniden kadın doğum bölümünden randevu al cnm. Düşük yaptıgını belirt ama biraz abartmak gerekıyor malesefki 2 3 diyebilirsin. kan pıhtılaşması olabılıceginı falan belirt onlar zaten gereken testleri yapıyorlar. Ben çapaya gittim. Çapa cok evraklarla ugrastırıyor. Arkadasım kanuniye gitti. ORda halletti tüm tahlillerini. Aynı zamanda Tıbbı genetik bölümü için ayrı randevu alıp kromozom testlerine baktırabilirsin. genetik problem mı var orda ayrı test yaptırıyorlar. Ben bakırköy tıbbı genetıge gittim yaptırdım sonucun cıkmasını bekliyorum. Bakırköydeki bülent bey de cok ilgili fakat bu aralar randevu sistemi acılmıyormuş. oyuzden randevu alınamıyor. Bakırköy kadın dopum konusunda cok tavsıye etmıyorum. sistemden profesör diye aldım. karsıma asistanı cıktı. kanuni bu konuda daha iyi anladıgım kadarıyla. Buarada KADIM DOĞUM infertilite diye branşa al cnm.