Haticelisa RaYaRY yok kesinlikle büyük değil kenarları mat olanından alın yeni form yazıyor ustunde 20 tl .. bende farklı model vardı sütüm yetmıyor sanıyordum meğerse bebek o ucla cekemiyomuş. Arkadaşım bunu önerdi allah razı olsun ondan hemen tuttu bebek sende al sende dua edersin
Hemsure Kelebek şeklinde olanlar rahat bende weebabynin yuvarlağı vardı göğsüme büyük gelip yapışmıyor hava alıyordu sonra ebebekten kelebek şeklinde aldım markasını hatırlamıyorum da şimdi de ebebeğin kendi markasını aldım daha kullanmadım