OOrkidee Kızlar yarın akşam İstanbul’da olacağım . Devlet hastaneleri acilinde gebelik testi bakarlar mi? Ne demek lazım acaba deneyimi olan var mi?
Erayrahime OOrkidee malesef özel durum diye Tekirdağ da bakmadılar benim hafta içi aile hekimine yönlendirdi.
Nazli09_ozgur OOrkidee bakıyorlar yaklaşık 1 saate çıkmış oluyor sonuç.benim hafif bulantım oluyor.hamilelikten şüpheleniyorum dedim hemen kan idrar aldilar
hunilimom OOrkidee bakmiyorlar bende Kocaeli’de vermek istedim açık değil diyip polikinlige yönlendirdi özelde verdim
hulya_6363 OOrkidee canım gttiginde karnım çok ağrıyor de ilaç kullanacaktım ama hamile de olabilirim de öyle belki bakarlar
Aycator1 OOrkidee ben gittim canım karnım ağrıyor kasıklarım ağrıyor dedim biraz bekledim sonra kan ve idrar testi yaptılar
Mavininbiri OOrkidee Devlet aciline pelvis ağrısı ile gittim idrar tahlili aldı orda öğrendim hamile olduğumu
yigitinannesiiiii OOrkidee canım kasık ağrılarım var midem bulanıyor vs de yani durumunu acillik yap ilaç kullanamıyorum gebelik şüphem var de mecbur bakarlar ben Ankarada akşam gitmiştim direk gebelik için kan vericem dedim aldılar kanı 2 saatte e nabıza düştü sonuç
edep_ya_hu_edep1 OOrkidee ben dün gittim acile mide bulantısı ishal var gunum de geçti dedim . Gebelik varmi dediler bende hayır deyince kan istediler aynı gün sonuç cikti
Nurem20 OOrkidee canım bende acile gittiğinde halsizliğim var bulantım var de sonra gebeliğim geçti vs gibi kan alırlar hemen 🤭