Kaderteke Bebeğinizin doğum pozisyonun girdiğini yani kafasının aşşağıda olduğunu hissediyormusunuz ben 34 haftalığım hissediyorum galiba döndü yani kafası aşşağıya doğru geldi kaçıncı haftada dönüyordu
Mavininbiri Kaderteke 32. Hafta da dönmüştü beni 37+2 haftalık im şu an bayağı baskıları var artık tam olarak hissedebiliyorum
Canpolat Azrasara biz nasıl hıçkırıyorsak oda öyle ritimli bir şekilde yapıyor nerden geliyor bakarsın elinle orası kafasıdır biz eşimle elimizi koyup konuşup gülüyoruz bebeğimizle 🤲🏻😀çok komik oluyor
Canpolat Kaderteke 20.hafta detaylıdan beri kafası aşşağıda 33 deyiz hala aşşağıda ayaklarıyla ciğerimi söktü kafasıyla vajinamı resmen 😀
Azrasara Canpolat Göbeğimin orda sertleşiyor bazen bende kafası diye düşünüyordum ama bazen vajina ya da baskı hissediyorum bu hafta belki de dönmüştür bende biraz daha takip edeyim teşekkür ederim 35.haftada randevum onu bekliyorum artık döner İnşAllah o zaman a kadar artık
Canpolat Azrasara bende ağuatosun ilk haftası gidicem 35.haftamda oluyorum bakalım hayırlısıyla ne durumda siz sırt üstü yatın öyle hissedersiniz 😘🙂
Azrasara Canpolat en son 32.haftada gittim 35 te gel dedi ama bi tarih konuşmadık normal doğum istiyorum bakalım belki bu gidişimde bişey der
Canpolat Azrasara bende normal istiyorum en son 30 da gittim bi sorun olmadığı sürece 1 ay sonra görüşelim dedi şimdi Ağustos ta gidince belki kısaltır muayeneleri birkaç kez sancım oldu bakalım hayırlısı olsun 🙈🤲🏻😀
Azrasara Canpolat benimde normalde ayda birdi şimdi 3 hafta sonra dedi 35 te sonra da 37 de gel dedi 37 den sonra da her hafta olacak dedi