RaYaRY
Crnn_1
Hastanelerin doğum paketi adı altında hastalarına sunduğu paketler var. İçinde doğum, 10 adet muayene, tarama testleri, biyokimya testleri, nst ler, bebeğin işitme testi vs gibi bir çok test de dahil oluyor. Yani hamileliğin başında o paketi alıyorsunuz ve sonuna kadar ters bir durum olmadığı sürece hastaneye daha da hiç ücret ödemiyorsunuz. Genelde uyguna da geliyor. Benim paket 6.600 dü mesela ama ben paketi alırken doğum 4.600, muayene 215 ti. Yani sadece muayene ve doğum ücretine testler ve nst ler de ücretsiz oldu diyebilirim. Ayrıca en avantajlı yanı siz paketi aldıktan sonra doğum ücreti 30 bin de olsa sizden ekstra bir ücret alınamıyor. Siz aldıktan sonra olan artışlar sizi etkilemiyor yani. Paket içerikleri hastaneye göre değilebilir bu konuyu hastanenizin yatış, taburcu bölümüyle konuşursanız daha detaylı bilgi verecektir 🙏