merhaba, önceki hamileliyimle şimdi çok farklı hiss ediyorum, ister duygularda, ister bulantilar, yiyeceklerde vucut şeklimde her şey farkli. böyle olunca cinsiyyet oncekiyle farkli diyorlar. doktorum 13 haftada cinsiyyetde 2 cizgi gordum , kiza benzettim dedi. daha önce başka doktor da erkek soylemişti. sizde de boyle olup, farkli cinsiyyet oldumu? lutfen cevaplarsaniz sevinirim 😍