Beyazkanavice Doğumdan çok o sonda takılma işleminden çekiniyorum tecrübeli anneler çok acıyormu nasıl hissediyorsunuz
Yesim Beyazkanavice sadece enfeksiyon olmuş gibi yanma hissi oldu 15 saniye falan hiç korkulduğu kadar değil abartılıyor valla
HurremSultan Beyazkanavice tam çatala çıkmadan önce taktılar bende. Yani sanki minik biseyle sıkışmış gibi ufak bir ağrı oluyor. Parmagin toka arasında sıkışır ya öyle. Zaten sancı çektiğin için vız geliyor o an😄😄
Elilar2225 Beyazkanavice bende anestezi sonrası takıldı hiç anlamadım bile çıkarırken küçük bir yanma oldu sadece
aslicatkin Yesim abartılıyo dıyosnda sana takanın elı hafıfmıs demek kı kusura bakmada benı mahvettıler oynattıkca canımdan can cıkıyodu resmen normal dogum yaptıgım ıcın her alttan muayenede onu oynattı ve afedersnde agzma sıctı yanı
Caglarrm Beyazkanavice doğum sancısının yanında ben hiç hissetmeddim bile hemde korkmayın allah bi sebep veriyo geçici bi acı sonuçta
Caglarrm Beyazkanavice doğum sancısının yanında ben hiç hissetmeddim bile hemde korkmayın allah bi sebep veriyo geçici bi acı sonuçta
Sarahh Beyazkanavice ben normal doğurdum zaten sancıdan başka acı hissetmiyorsunuz , ama 2,3gün sonra takılan yeri acıyordu tuvalete giderken biraz zorlanıyordum
Nesrincente Beyazkanavice yanma gibi bişey oluyor ben sevmedim sonda işlemini uyusunca takın dedım oyle olmuyor dedıler ne alakaysa
rizelianne Beyazkanavice ben takarlarken pek hissetmedim öyle aşırı bi acıma olmadı. Ama çıkartırlarken acıdı
3prens71 Beyazkanavice aynn vlla dogumu unuttum sonta ya takılı kaldım ılkte cok acımıstı kadına acıyormu demeye kalmadı maffoldum 😀😀keske devlettede uyusunca takılsa
Gamzekrem Beyazkanavice uyustuktan sonra takıldıgı ıcın hıc bır sekıldee ne takılırken acı hıssı var nedencıkartırken ben 10 gun once yaptım dogum sezeryan ve sonda bır ıkı saate cıkardılar ve hemen yurudum sende aynı sekılde ol kendını sakın salma ve hemen yuru acı falan hıc bır sey hıssetmıyosun