Sevdiceklerim 33+5 günlük gebeyim ve bebeğim hâlâ yan pozisyonda böyle olupta sonra doğum kanalına giren var mı sezeryan olmak istemiyorum
Mommynurse Sevdiceklerim bende 33 oldum benimde ters bebek oturmuş çıkışa dedi zor biraz dönmesi dedi ben zaten sezeryan istiyorum ama sizin için inşallah hayırlısı olur
Guloyku Sevdiceklerim benim ilk bebişim düzelmedi sezeryan oldum suyumda az olduğu için Dr dönmez beklemeyelim dedi
Dmrasln 37+6 benim kızım hala ters pozisyonda🥺 ilk doğumum normal oldu hiç istemiyorum sezeryanı hele ilki normal doğmuşken ama bakalım hayırlısı neyse o olsun bebeğim sağlıkla gelsin de inşallah 🙏🏻
Sevdiceklerim Dmrasln tabiki hayırlısı neyse o olsun Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin ama insan endişeleniyor biraz
Dmrasln Sevdiceklerim Sizin daha zamanınız var bebeğiniz dönebilir doktorum bana bile ikinci gebelik olduğu için hala dönme ihtimali var dedi bebeği sancı dönderecek sancını bekleyeceğiz dedi inşallah önce suyum gelmez öyle olursa mecbur sezeryana alırım dedi 🤷🏻♀️
Sevdiceklerim Dmrasln benimde ikinci gebeligim ilki normal oldu bundada bekliyoruz bakalım inşallah herşey yolunda gider hepimiz için 🥰
Dmrasln Sevdiceklerim Aynı durumdaymışız 😇 aminn inşallah gönlümüzden geçen hayırlı şekilde olur inşallah 🙏🏻🌸
Duygu__ Benimde ters bebişim 28.haftadan bu yana sezeryan olcam herhalde yarın kesinleşecek bende normal olmasını çok istiyorum hayırlısı neyse o olsun elimizden bişey gelmiyo sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah 💕
Sevdiceklerim Duygu__ benimde 28 den bu yana yan pozisyonda sağlıkla gelsinler inşallah dediğin gibi yapacak bisey yok duamız belli 🥰