Merhaba canım anneler. Gebeliğimin 17+3 haftasındayım. Yaklaşık bir aydın geçmeyen bir ishal söz konusu. Bu son günlerde oluşan ağrılar, renginin yeşilimsi ve su gibi olması beni korkutmaya başladı. Hastaneye gitmeli miyim. ? Ya da evde yapmamı önereceğiniz bir çözüm yolu var mıdır ?