Annecikkkk canim inşallah sağlıkla kolaylıkla bebeğini kucağına alırsın. Biraz kendi vücudunu,ilerleyişini takip et ona gore suni sancıyı düşün. Hastahanede bekleeyceksen eğer, odaya mı çıkacaksın,yatış falan mı yapacaksın? Kendini rahat ettirecek yerlerde dur.