Ben göğüs kremini aldım doğumdan 2 hafta önce kadar başladım şimdilik bir problem yok ama ben silikon uçla emziriyorum zaten direkt değil..Sıklıkla da emzirmiyorum şimdilik yara vs olmadı ..ama kullanıcı yorumlarına bakıp almıştım genel olarak yara vs sorunu yaşayanların problemini ya da yara oluşmasını engellemiş ..içeriği de temiz 🍀