A-anne Arkadaşlar ilk oğlumun ismi Burak. İkinci oğlumuzu bekliyoruz ama isim konusunda aylardır karara varamadık🤦♀️ Şuan için Kaan mı Arda mı şeklinde iki seçeneğe düştük. Sizce hangisi?
A-anne [silindi] Yok futbolla ilgilenmiyorum. Burak çok eskiden sevdiğim bir isimdi. Direk koymuştum. İkinci erkek olunca isim bulmak zor oldu🤷♀️ Arda ismini dayısı önerdi onun futbolla alakası olabilir ama😅