Sinemmmasya Kızlar 37+5 günlük hamileyim geceden beri ağrıdan uyuyamıyorum belim ve kaşıklarım çok ağrıyor acaba doğum sancısı mi bu ve her ağrım geldiğinde çişe gidiyorum ve rahimde aşırı bi baskı var.
ebruya Sinemmmasya evet doğum sancısı düzenli aralıklarda geliyorsa ve kan gelmesi başlıca doğum belirtisi
Sinemmmasya benimmdunyamm Daha dün ev taşıdım her yer ayakta zorunlu sezaryen olmam lazım bebek doğarsa napalim bilmiyorum
Sinemmmasya aylakiral Bir de pembe pembe kan geldi peceteme ama çok değil. Bugün evimizi taşıdık yorulduğum için olabilir mi diye düşündüm