Gmzegb canm tek degilsin aramızda birgün var 33+4 üm bende yatmaktan böğğ geldi artık o derece halbuki çokta şişmedim ama ayaga kalkip yururken acayip bir baskı bi gerilme mi kasılmamı artk hernyse sonra bide sırtım deliniyor ağridan ne cok otrabiliyorum ne cok yatabiliyorum ne halt edecegimi bilemedim 🤣