pamukseker15 İlk gebeliğim ilk kontrolümüz olacak. Ben de sürekli doktor değiştirip durmak istemiyorum. En iyi ilgili bize sormadan bile ne yapacağımızı söyleyen, hastane ortamı temiz bir doktor önerinize ihtiyacım var.
4cocukannesi pamukseker15 Selçuklu tıp fakültesi Ayşegül Kebapçılar ilgili doktor ben memnunum örneğin herhangi bir durum oldu mesai saatleri dışında kendisi yoksa gelemiyorsa asistanı özel olarak ilgileniyor
ZeynepBelgemen pamukseker15 merhaba ben ilk üç ay Özel büyük şehir hastanesi Hacer yavsana gidiyodum aşırı iyi bı doktor ama butcemden dolayı artık devlet Hastanesi’ne gidicem bende şehir hastanesi ne bı bakicam bu ay bilgisi olan banada yazarsa sevinirim
Glzrkck pamukseker15 ben tıp Ayşegül kebapçılara gittim beş para etmez benim gözümde paramla rezik oldum en iyi hastane kızılay hastanesi Mevlüt okay demirtaş harika bir doktor doğumumu yaptım sezeryan olrak tek bir dikiş ağrısı çekmedim 2 saat sonra yürüyordum tek başıma gözü kapalı önereceğim tek doktor 👨⚕️
OzgeSyr_ Mustafa başarana gidiyorum en basndan beri cok memnunum 2 hafta snra doğumum olacak özel klinik ama hastane değil
Nurcukpnr OzgeSyr_ hep sezeryan doğum yaptırdığını duydum mustafa başaran ve ahmet başaranın ama bende detaylı ultrason için gideceğim sizinkide mi sezeryan olacak
Merveeall OzgeSyr_ bende Ahmet başaran a gitmiştim iki kere gerçekten şahane bir doktordur ve akademi meram hastanesi nihan Tufan erden kendi doktorum olur
4cocukannesi ZeynepBelgemen hacer yavşan ben memnun kalmadım büyükşehir hastanesine para yetistiremedim
Dilekyagmur42 ZeynepBelgemen şehir hastanesine aylardır hiç randevu alamadım ama alabilirseniz Mete bertizlioglunu çok övüyorlar bende haftaya erken saatte gidip sıra almaya calisacam şuan Ayşe gönence gidiyorum belediye hastanesinde
OzgeSyr_ Nurcukpnr 8. haftamdan beri gidiyorum ben suan 36 yım benm zorunlu sezeryan olacak myomum var amelıyatımı her doktor yapamıyor myomda alıncak zaten mustafa hocaya gidenlerin coğu riskli gebelik olunca muhtemelen sezeryan agırlı oluyo olabilir ama anne bebek adına en sağlıklısı neyse iki doktorunda kesınlkle ona karar kılacağını dusunuyorum normal olablırse normal sezeryansa sezeryan derler diye dusunuyorum
pamukseker15 OzgeSyr_ bebeğiniz sağlıkla gelir umarım 🙏 en iyisini doktorlar biliyor tabii. Size olan ilgisi nasıl acaba biz yeni olduğumuz için midir bilmiyorum ama soru sormazsak bilgilendirmiyor 🤦🏻♀️
Smybbs Medova Fuat demir 😇 çok iyi bir doktor biz sormadan herşeyimi söyler anlatır sordgumuz kisimlarida detaylıca söyler .hiç birşey içinde seni zorlamaz istemedgin test vs varsa zorlamıyor yani .
ZeynepBelgemen 4cocukannesi evet bende para yetistiremedim peki hangisi e gidiyorsun yada doğum yaptın 🙄
4cocukannesi ZeynepBelgemen 16. Haftadan itibaren Ayşegül kebapçılar a gidiyorum memnunum ben Selçuklu tıp hem devlet hem özel muane yapıyor bu ay normal ücretsiz bölümde muane olacağım 30 haftalıgım ücret cebimde kalsın malum doğum hazırlıkları
rkyycbnn Dilekyagmur42 hiç sorma ya bende kaç haftadır randevu almaya calısıyorum yok olmuyor mevbur randevusuz gidip sıra alacaz bende bu doktoru cok duydum da hiç gitmedim sezeryan olacagım için onu önerdiler insallah iyidir
Kadriyearslan HllOcak Rengin hanımın doğum ücreti ne kadar acaba biliyor musunuz 1 temmuzda randevum var
ZeynepBelgemen Kadriyearslan bilmiyorum onu ben Hacer yavsana sordum normal doğum 6 bin civarı sezeryan sekizi bulur demişti bana Özel hastane yanj
Nursah34 ZeynepBelgemen Yanlış bilgi vermiş bende nihal köprülüye gidiyorum Biz direk assagiya inip sorduk🥰 4 gün önce normal doğum 1 gün yatma 4750 Sezeryan doğum 2 gün yatma 5250 dediler Fazla bir fiyat vermiş doktor
4cocukannesi h_s_1411 Selçuklu tıp online sayfasından alabilirsiniz randevuyu özel mi yoksa normal mi diye iki seçenek çıkıyor oradan seçebilirsiniz